poniedziałek, 17 czerwca 2013

[TRANS] The One - Winter Story [ROM/PL]



Romanizacja:

Naneun geudael algo issseumnida malhaji anhado neukkimnida
Geureon nawa darmeungosi manheun apeun saramijyo
Sarangttawin baewoboji motae jal alji motalgeol naneun aljyo
Hajiman geudaeran saram nae unmyeongingeol neukkijyo

Hayan nunkkoccheoreom yeorin naui saram
Geu sarami nareul apeuge haneyo
O barami bureowa meolli geudael
Deryeogalgeotman gata
Oneuldo geu yeopeul jikigo inneyo

Bireobomnida haneurerado
Naui gidoga daheulsuitge
Baraebomnida ijen meomchulsudo
Eomneun dokhan sarange..
Nae sarmi jogangnado geujeo dan hansaram dan hansaram

Geobuhaji motal unmyeong gateun sarang
Geu sarami nareul seulpeuge haneyo
Chan gyeouri millyeowa on momi da eoreobeorindaedo
Eonjena geu yeope naega isseulkkeyo

Geudael saranghaeyo geudael aneulkkeyo
Eonjena geuyeopeul jikyeojulkkeyo
Tłumaczenie polskie:

Znam cię, czuję cię, nawet jeśli nic nie mówisz
Jesteś zranioną osobą, który przypomina mi wiele
Wiem, że nigdy nie poznałem miłości, tak naprawdę nie wiem nic o niej
Ale czuję, że jesteś moim przeznaczeniem

Ta osoba jest miękka jak białe płatki śniegu
Ta osoba mnie rani
Wieje wiatr i wydaje się, że zabierze cię daleko
Więc jestem przy twoim boku, chroniąc cię również dzisiaj

Błagam więc, aby moje modlitwy mogły dotrzeć do nieba
Mam nadzieję, dla tej okrutnej miłości, której nie można już zatrzymać
Nawet jeśli moje życie jest rozdarte na strzępy,
Jest tylko jedna osoba, tylko jedna osoba dla mnie

Miłość jak przeznaczeniem, którego nie mogę odrzucić
Ta osoba mnie zasmuca
Nawet jeśli mroźna zima przychodzi i zamarza całe moje ciało
Zawsze będę przy twoim boku

Kocham cię, będę trzymać cię
Zawsze będę cię chronić, zawsze będę u twego boku

Źródło: tekstowo.pl
Polskie tłumaczenie: fargo17(eastasiaaddict.blogspot.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz