poniedziałek, 17 czerwca 2013

[TRANS] BoA (SPICA) - Tears Fallin' [ROM/PL]



Romanizacja:

jogeumssig seulpeojyeo 
jeom jeom nollan eolgullo byeonhaega 
geuraedo useoseo 
ara chaeji motage hallae
wae meonjeo nareul 
saranghanda marhaesseo 
nal ileohge mandeungeon neojanh-a 
oh no dwidol-aseo
Tears fallin’ nae du nuneseo 
eotteohge haedo nega geuriwojyeo 
mideotdeon mankeum deo apawa 
tto him eobsi na ureo
wae meonjeo nareul 
tteonan dago marhaesseo 
neol saranghage 
mandeun geon neojanha 
oh no nae nuneseo
Tears fallin’ nae gaseumeuro 
eotteohge haedo neol gatgo sipeojyeo 
wonhaetdeon mankeum deo seulpeojyeo 
nal beorijima
na geuriwo heullin nunmuri 
nae du nuni neoreul ireohge chat janha 
saranghan mankeum deo apawa 
him eobsi na ureo
i bam neomu nado joyonghae 
ni gieogdeuri neomuna ttoryeotae Ah 
nae gwitgae neo gyesog maemdora 
’cause I wanna be with you
nae du nune 
Tears fallin’ na jinsimeuro 
nal beoryeotdeon neoreul chatgo sipeo 
ganjeorhan mankeum 
neol miwohan mankeum seulpeojyeo 
nal tteonajima
neol geurimyeo heullin nunmuri 
nae du nuni neoreul ireohge chat janha 
saranghan mankeum deo apawa
tto him eobsi na ureo

Tłumaczenie polskie:

Jestem coraz bardziej smutna
Moja twarz staje się coraz bardziej zdziwiona
Ale nadal będę się uśmiechać
Więc nic nie zauważysz

Dlaczego mi nie powiedziałeś
Że najpierw mnie kochałeś?
Ty jesteś tym, który mnie stworzył taką
Oh nie, odwrócisz się i

Łzy spadają z moich oczu
Cokolwiek robię, tęsknię za tobą
Tak jak ja wierzyłem w Ciebie, to boli
Więc płaczę bezsilnie

Dlaczego mi nie powiedziałeś
Że najpierw mnie zostawiasz?
Ty jesteś tym, który mnie stworzył
Zakochałam się w tobie
O nie, z moich oczu

Łzy spadają z moich oczu
Cokolwiek robię, chcę ciebie
Tak jak chcę ciebie, jestem smutna
Nie opuszczaj mnie

Łzy, które wypłakałam z tęsknoty
Moje oczy patrzą na ciebie
Tak jak cię kochałam, to boli
Więc płaczę bezsilnie

Ta noc jest tak cicha
Moje wspomnienia z tobą są tak jasne
Ciągle utrzymują się wokół moich uszu
Bo ja chcę być z tobą

Z moich oczu
Łzy spadają- I naprawdę chcę
Cię znaleźć, który opuściłeś mnie
Aż jestem niespokojna,
Tak bardzo jak cię nienawidzę, jestem smutna
Nie opuszczaj mnie

Łzy, które wypłakałam z tęsknoty
Moje oczy patrzą na ciebie
Tak jak cię kochałam, to boli
Więc płaczę bezsilnie

Źródło: tekstowo.pl
Polskie tłumaczenie: fargo17(eastasiaaddict.blogspot.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz