wtorek, 7 listopada 2017

[INFO+MVs+MP3] Soobin Hoàng Sơn - kolejny utalentowany wietnamski solista.

Z tym panem dopiero zaczynam się zaznajamiać, oglądałam tylko 3 teledyski podczas nagrywania reakcji. Ale wiem jedno - ma niesamowity wokal i na pewno warto dać mu szansę :)
P.S. Nie znalazłam o nim informacji po angielsku, więc wygrzebałam co się dało z wietnamskiej Wikipedii xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
obrazek
Soobin Hoàng Sơn (Prawdziwe imię: Nguyễn Hoàng Sơn; urodzony 10 Września 1992 roku, Hanoi, Wietnam) - wietnamski solowy wokalista pop/ballad/r'n'b.

Source & Credit:


Credit: Beyond The Top



Credit: YEAH1 MUSIC




I jak zwykle aby odsłuchać ich piosenki odsyłam Was TUTAJOczywiście mój chomiczek również się poleca :) [ Soobin_MVs / Soobin_MP3s]. Oczywiście w miarę jak sama będę się wgłębiać w ten i inne zespoły/artystów solowych, tym bardziej zapełniona będzie moja spiżarnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz