niedziela, 19 listopada 2017

[INFO+MVs+MP3] Đông Nhi - czyli wietnamska Lee Hyori :)

Dlaczego taki tytuł? Bo po obejrzeniu jej teledysku skojarzenia miałam właśnie takie - jej styl przywodzi na myśl właśnie tę koreańską artystkę. Chociaż podpasuje tu również G.NA. Ale ogólnie z tego co wiem i wyczytałam, w Wietnamie ta pani dorównuje popularnością mojemu obecnemu ulubieńcowi - Sơn Tùng'owi M-TP.
I UWAGA!!! Jest ona jedną z osób, która 'stworzyła' zespół UNI5.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
obrazek~
Mai Hồng Ngọc (born 13 October 1988), better known by her stage name Đông Nhi, is a Vietnamese singer singed under 6th Sense Entertainment. She studied at the Marie Curie High School, Ho Chi Minh City. She is one of the trainers of Vietnamese male idol group, UNI5.



Credit: YAN News

I jak zwykle aby odsłuchać ich piosenki odsyłam Was TUTAJOczywiście mój chomiczek również się poleca :) [ ĐôngNhi_MVs / ĐôngNhi_MP3s]. Oczywiście w miarę jak sama będę się wgłębiać w ten i inne zespoły/artystów solowych, tym bardziej zapełniona będzie moja spiżarnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz