poniedziałek, 31 października 2016

[MVs] Jay Chou - mój wybór najlepszych teledysków :)


Teledyski tego pana zawsze są ciekawe, więc od kiedy ludzie na YT zaczęli podsyłać mi linki, abym zrobiła do nich reakcje, byłam niezwykle podekscytowana tym, co zobaczę :) Oto taka lista teledysków, jakie widziałam do tej pory i polecam Wam do obejrzenia, o ile oczywiście jeszcze ich nie widzieliście :) Są wśród nich teledyski dziwne, smutne, wesołe, słodkie, romantyczne, mroczne - po prostu istna mieszanka. Jednym słowem - każdy powinien znaleźć coś dla siebie, co przypadnie mu do gustu.
W ogóle chyba nie muszę mówić, że ten pan jest niezwykle urodziwy (zdjęcie powyżej chyba mówi samo za siebie ;D), ma też wspaniały wokal - dobrze śpiewa - ale i potrafi zarapować, dęsić z resztą też (xD), a same piosenki także brzmią świetnie i mimo, że nie przepadam specjalnie za językiem chińskim to i tak lubię ich słuchać, taka magia tego pana <3
01. Bedtime Stories:

02. Wounds Of War:

03. In The Name Of Father:

04. Floral Sea:

05. Long Time No See:

06. What Kind Of Man:

07. Dream:

08. Fearless (from the movie 'Fearless'):

09. Master Chou:

10. All The Way North:

11. The Final Battle:

杰威爾音樂 JVR Music

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym przystojniaku nic, a co dopiero nie oglądałam źadnego z teledysków powyźej... Trzeba to jutro nadrobić ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to czas najwyższy! Jeszcze raz naprawdę gorąco polecam jego twórczość :)
      A dziękuję i nawzajem :)

      Usuń