sobota, 31 maja 2014

[RANDOM] Moje myśli na temat: VIXX- Eternity MV

Nocą(polskiego czasu xD) 22 maja 2014 roku na oficjalnym kanale VIXX oraz CJE&M ukazał się teaser do MV. Pech chciał, że akurat wtedy byłam w pracy (nocka, eh...) i nie mogłam usiedzieć na miejscu, ciągle myślałam o tym, kiedy wreszcie wrócę do domu i będę mogła obejrzeć, co też dla mnie szykują chłopcy z VIXX :) Kiedy w końcu go obejrzałam, byłam taaaaka szczęśliwa! Od początku czułam, że ten comeback będzie niesamowity <3 I nie pomyliłam się :))


Naprawdę jestem urzeczona tym zespołem, z każdym comeback'iem coraz bardziej mnie zaskakują, oczywiście jak najbardziej pozytywnie xD Fajnie się również tworzy parodie ich teledysków xDD


 Kilka dni po ukazaniu się teasera, czyli 27 maja 2014 roku, nadeszła pora wydania singla! Oczywiście na obu kanałach, VIXX i CJE&M, ukazało się MV, czyli po prostu teledysk do tytułowej piosenki, "Eternity".


Tekst jest naprawdę piękny. Muzyka idealnie do niego pasuje, tworząc niesamowity klimat. Piosenka mówi o miłości- a konkretnie o tym, że chcielibyśmy, aby była ona wieczna, ale niestety nie zawsze tak jest, Osoba, którą kochamy, odchodzi- nie ważne czy umiera, czy po prostu nas zostawia- w każdym razie opuszcza nas i czujemy się, jakbyśmy byli uwięzieni w koszmarze. Śnimy, wspominamy szczęśliwe chwile, cierpimy, nie dowierzamy temu, co się zdarzyło, doprowadza nas to do szaleństwa- wszystko to zawarte jest w tekście, oraz ukazane w teledysku. Chłopcy świetnie zagrali cierpiących z powodu utraconej miłości. Emocje widoczne na twarzy, w każdym ruchu, w głosie- wszystko brzmi idealnie i wspaniale współgra.
eternity8
I. LOVE. THIS. SHOT.

Bardzo pomaga im tło- zegary, w stylu nieco steampunk'owym, idealnie pasuje do konceptu. Ja osobiście uwielbiam steampunk, szczególnie go podziwiać, bo wygląda cudnie :)
Przywodzi mi to na myśl teledysk Super Junior do japońskiej wersji 'Opery'- to podobne, piękne i majestatyczne. Poza tym motyw ze znikaniem i pojawianiem się członków również przypominają mi teledysk SJ :)
eternity6
eternity5

No i oczywiście choreografia- VIXX pod tym względem nie zawodzi nigdy. Każda z nich ma w sobie coś naprawdę nieoczekiwanego, czego nie zobaczysz u innych zespołów. Oczywiście ruchy się powtarzają, przywodzą mi na myśl teledysk U-KISS- Tick Tack(szczególnie 'zegarowy' taniec, ruchy rąk imitujące wskazówki zegara, if u know what I mean :D).

Tick Tack xD
Screen Shot 2014-05-27 at 10.19.01 PM
Znikamy... ale na krótko xD
Screen Shot 2014-05-27 at 10.32.00 PM

Naprawdę chciałabym nauczyć się tych ruchów, bo są niesamowite <3
1.Reverse dance
reversedance
2. Wiggly Wave Dance
wigglydance
Dodatkowo...
OMG, N, co Ty ze mną wyprawiasz? xD
ravibutt
Chyba zwariuję :)
eternity
No i piękna końcówka :D
eternity9

Najlepsza część- czyli look chłopaków xD Wszyscy, bez wyjątku, wyglądają cudnie! Ubrania i fryzury idealnie pasują do chłopaków, nie mam żadnych zastrzeżeń- nawet niebieskie włosy Ravi'ego wyglądają na nim dobrze- a nie każdy idol wygląda dobrze w kolorze blue xD

Oczywiście jest kilka rodzajów, a właściwie kolorów- czarny, biały, niebieski- każdy wygląda świetnie!



Oczywiście w kwestii wybrania najlepiej wyglądającego członka nie mogę być w pełni obiektywna- szczególnie jeśli mój bias, Leo, wygląda tak wspaniale:


Poza tym wszystkim, jestem bardzo szczęśliwa, bo nasz maknae, Hyuk, naprawdę dużo śpiewa, i to bez elektroniki, swoim prawdziwym, pięknym głosem!!
Screen Shot 2014-05-27 at 10.23.08 PM

Podsumowując, MV jest naprawdę niesamowite! Jednym słowem: DAEBAK!! Zdecydowanie ten comeback jest jednym z najlepszych w tym roku :) VIXX fighting!! PROUD TO BE A ST★RLIGHT <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz