sobota, 12 listopada 2016

[INFO+MP3] M.A.S 0094 [Discography+MVs]

Na ten zespół natknęłam się sama już jakiś czas temu, ale dopiero teraz zdecydowałam się żeby sprawdzić ich wszystkie piosenki jakie wydali od 2015 roku. Skłoniło mnie do tego MV, które obejrzałam z ciekawości, do ich najnowszego singla "Starlight" - i wpadłam :)
Jako, że od zawsze lubiłam wszelkie zespoły grające na instrumentach, szczególnie w klimatach bardziej rockowych, to i Ci panowie szybko podbili moje serce. Jeśli i Wy lubicie rockowe ballady, to gorąco polecam M.A.S 0094! ;D
obrazek
M.A.S 0094 (Make a Sound 0094; 엠.에이.에스 0094) is a South Korean is a South Korean boy group formed in 2015.

Members:


obrazek
Kang Hyun Gu (Kang Hyung Gu) - Leader, Guitar

obrazek
Jin Yong Hoon (Jin Yong Hoon) - Vocal, Guitar, Keyboard

 obrazek
Son Dong Myung (Son Dong Myung) - Vocal, Keyboard

obrazek
Ju Ha Rin (Ju Ha Rin) - Drum, Beatbox

obrazek
Cya (Lee Gi Wook) - Bass, Rap

More Info: kpopinfo114.wordpress.com/male_artist_profiles/m/m-a-s-0094-profile

Discoraphy: >>HERE<< (Wait 5 sec & click 'Skip Ad')

MVs: >>HERE<< (Wait 5 sec & click 'Skip Ad')
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeśli chcielibyście bym wrzuciła ich single na inne serwery (MEGA lub 4shared), to piszcie komentarze pod tym postem, wtedy chętnie się tym zajmę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz