sobota, 3 lutego 2018

[INFO+MVs+MP3] MONSTAR (from ST.319) - kolejny cud rodem z Wietnamu [UPDATE!!]

Kolejni artyści z Wietnamu, których poznałam za sprawą moich "reakcji na życzenie" :)
Tym razem to grupa i mimo, że z ich piosenek słuchałam jedynie jednej, ale za to jakiej - od razu się zakochałam <3 Znów po angielsku, bo jak wiecie - jestem leniwa i wierzę w Wasze zdolności językowe xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


MONSTAR - Vietnamiese Pop boygroup from St.319 Entertainment. The name MONSTAR came from Monster and Star. 
Members:


Real name: Tran Phong Hao 
Stage name: Nicky
Birth: 6th March, 1995 (Pisces)
Position: Leader, Main Dancer, Rapper, Composer
Height / Weight: 173cm / 61kg
Facts: Nicky was a co-composer for the two songs from this album, #BABYBABY and Turn It Up.

Real name: Vo Tran Thai Trung 
Stage name: Key 
Birth: 22th Aug, 1996 (Leo) 
Position: Main Rapper, Lead Dancer, Visual 
Height / Weight: 179cm / 65kg 
Facts: He looks strong and cold but his personality is the opposite.
(Btw. Key to zdecydowanie będzie mój bias, z resztą to już drugi Key na mojej liście, oczywiście po panu z SHINee xD)


Real Name: Đoàn Thế Lân
Stage Name: GREY-D
D.O.B: 04.11.2000 (Scorpio)
Position: Main Vocal, Songwriter, Maknae
Height / Weight: N/N

Former Member:


obrazek
Real name: Le Trung Thanh
Stage name: Erik
Birth: 13th Oct 1997 (Libra)
Position: Main Vocal
Height / Weight: 176cm / 65kg
Facts: He can play music instruments. He was also well-known for his solo debut, Sau Tat Ca.


Creditsy za info: monstarintl.tumblr.com

A teraz pora na teledysk, od którego u mnie się zaczęło :)


Tego jeszcze nie oglądałam, ale mam w planach nagrać reakcję. Solówka Erika :)


No i comeback w nowym składzie :)
St.319 Entertainment

Co do piosenek to polecę Wam tę samą stronę, co przy Sun Tung'u. Bezpośredni link: TU.
Bardziej aktualna strona (np. z nowym singlem): TU.
Oczywiście jak zwykle otagowane piosenki znajdziecie u mnie: TU (Hasło: asian)

Ludzie co chwila podają mi nowych artystów, więc jeśli któryś mnie urzeknie to na pewno się podzielę - napiszę o nich posta i postaram poszukać piosenek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz